Blondin skämt

I brist på annat att uppdatera så hitta jag en sida me blondin skämt haha.


Vad kallar man en hjärncell i en blondins huvud?
- Turist.

Vad är fördelen med att gifta sig med en blondin?
- Man får parkera på handikappsplatser.

Varför fortsatte blondinen köra runt kvarteret?
- Hennes blinkers hade fastnat.

Vad gjorde blondinen som fick tvillingar?
- Gick ut och letade efter den andra pappan!

Varför tar en blondin med sig 2 bildörrar i öknen?
- För att få korsdrag.

Vad sade blondinen som hade en hundskit i handen?
- Titta vad jag klev i.

Vad gör en IQ-ätare i en blondins huvud?
- Svälter.

Vad är det för skillnad på en blondin och yttre rymden?
- I yttre rymden finns det hopp om intelligent liv.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Om mig:Här kommer du få läsa om mitt ytliga liv samt skönhet och mode. Allt jag skriver här i bloggen står jag för. Jag heter carolina och är 15 år, jag går sista året i grundskolan, jag har en underbar pojkvän och vänner. En dag tänkte jag bli berömd men jag är fortfarande kvar i skolan med ett gäng idioter.




RSS 2.0