Figure skating


Har inte hunnit ta nån bild så därför från weheartit.com

Tänkte meddela och ursäkta för dålig uppdatering idag men har inte varit hemma förens nu, först skolan sen in till stan efter nåt papper till polisen, sen besökte jag sonja fikade och spelade ligretto, mys.

Jag har en tanke som slår mig var och varannan minut, nämligen, jag saknar konståkningen höll på med den ett bra tag som liten men slutade eftersom vi var alltid utomhus och det var kyligt, mesa jag. Nu saknar jag den otroligt och skulle vilja börja igen men den tanken lämnas nog kvar i drömmarnas värld. Nu ska jag krypa till sängs, gonatt ♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Om mig:Här kommer du få läsa om mitt ytliga liv samt skönhet och mode. Allt jag skriver här i bloggen står jag för. Jag heter carolina och är 15 år, jag går sista året i grundskolan, jag har en underbar pojkvän och vänner. En dag tänkte jag bli berömd men jag är fortfarande kvar i skolan med ett gäng idioter.




RSS 2.0