Gårkvällen

Har suttit hela morgonen och försökt fixa mitt internet som varit helt död och nu fungerar det äntligen, så nu kan jag blogga :) Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, kanske åker med nattis till neste och äter mat, fårse. Ska iaf snart duscha och fixa mig.

Gårkvällen var riktigt rolig, det börja med att nattis kom hit så satt vi bara och pratade m.m. sen skickade natalies kille att dom inte kommer, så vi blev lite irriterade men sen skickade han att dom kommer iaf så vi fick en jävla panik att fixa maten på 45 min. Det gick inte riktigt bra eftersom dom hann komma dit innan maten var klar, men sist och slutligen blev allt fixat, men då kunde inte min kille äta eftersom hans hals är helt sväld så han kan bara äta soppa :/ så det blev bara jag nattis och hennes kille som åt. Men maten var iaf god. haha. Sen åkte min kille hem och äta nån soppa sen kom han tbx å vi satt bara och pratade, myste m.m. :D


Ja mitt hus har fått nya namn av nattis pepparkakshus/dagis/klätterställning, ja ni ser ju själv på bilden vad som händer om man tar hem nattis :)

söta !




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Om mig:Här kommer du få läsa om mitt ytliga liv samt skönhet och mode. Allt jag skriver här i bloggen står jag för. Jag heter carolina och är 15 år, jag går sista året i grundskolan, jag har en underbar pojkvän och vänner. En dag tänkte jag bli berömd men jag är fortfarande kvar i skolan med ett gäng idioter.




RSS 2.0