Städat klart

Usch vad jobbit! Mitt rum är nästan klart nu  ska bara byta sänglakan sen är allt fixat. Ska duscha sen och ha hårinpackning + allt som tjejer brukar göra, känner inte ni också att man tar bättre hand om sig när man har kille, man är mer mån om hur man ser ut, dock älskar jag att fixa mig i timmatal för då känner jag mig så fräsh och snygg senare, ska även fixa  mitt löshår för det är sjukt risigt, igårkväll hade jag inte mitt löshår och gissa vem som kände sig naken, nej fy långt hår är kvinnligt och snyggt och så ska det vara :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Om mig:Här kommer du få läsa om mitt ytliga liv samt skönhet och mode. Allt jag skriver här i bloggen står jag för. Jag heter carolina och är 15 år, jag går sista året i grundskolan, jag har en underbar pojkvän och vänner. En dag tänkte jag bli berömd men jag är fortfarande kvar i skolan med ett gäng idioter.




RSS 2.0